Важлива інформація!
Шановні клієнти, інформуємо Вас про те, що з 1 грудня 2017 року, згідно зі змінами в політиці роботи нашого салону, всі послуги в святкові і передсвяткові дати бронюються тільки по передоплаті.
За які дати потрібна передоплата?
У різні святкові сезони це можуть бути різні дати. Актуальність дат ви можете уточнити у адміністраторів нашого салону.
Як я можу оплатити послугу?
Оплату Ви можете провести в салоні готівковим платежем, або зробити електронний переказ на карту, не виходячи з дому. Реквізити для оплати - (5168742016334421 Тимофієнко А.Є.). Деталі ви можете уточнити у адміністраторів нашого салону.
Як фіксується моя передоплата?
На Ваш особистий рахунок в нашій електронній програмі обліку (CRM) гроші потрапляють в день оплати, і в день отримання послуги сума знімається для повної або часткової оплати. За запитом клієнта - адміністратор салону виписує чек.
А якщо я не можу прийти?
Ви можете за два дні повідомити про скасування візиту в наш салон краси, і Вам буде повернута повна сума передоплати (у той спосіб, яким передоплата отримана).
А якщо я не можу прийти, і дізнаюся про це в день надання послуги?
Нам дуже шкода, але якщо ваш візит в салон скасована менш ніж за 2 дні, ми не можемо повернути вам передоплату. Ми будемо вдячні, якщо ви будете заздалегідь планувати справи на ваші передсвяткові дні.