Важлива інформація!

Важлива інформація!

Шановні клієнти, інформуємо Вас про те, що з 1 грудня 2017 року, згідно зі змінами в політиці роботи нашого салону, всі послуги в святкові і передсвяткові дати бронюються тільки по передоплаті.

За які дати потрібна передоплата?

У різні святкові сезони це можуть бути різні дати. Актуальність дат ви можете уточнити у адміністраторів нашого салону.

Як я можу оплатити послугу?

 Оплату Ви можете провести в салоні готівковим платежем, або зробити електронний переказ на карту, не виходячи з дому. Реквізити для оплати - (5168742016334421 Тимофієнко А.Є.). Деталі ви можете уточнити у адміністраторів нашого салону.

Як фіксується моя передоплата?

На Ваш особистий рахунок в нашій електронній програмі обліку (CRM) гроші потрапляють в день оплати, і в день отримання послуги сума знімається для повної або часткової оплати. За запитом клієнта - адміністратор салону виписує чек.

А якщо я не можу прийти?

Ви можете за два дні повідомити про скасування візиту в наш салон краси, і Вам буде повернута повна сума передоплати (у той спосіб, яким передоплата отримана).

А якщо я не можу прийти, і дізнаюся про це в день надання послуги?

Нам дуже шкода, але якщо ваш візит в салон скасована менш ніж за 2 дні, ми не можемо повернути вам передоплату. Ми будемо вдячні, якщо ви будете заздалегідь планувати справи на ваші передсвяткові дні.

01/12/2017

Ще новини салону краси

Послуга «перезавантаження» для спини

Послуга «перезавантаження» для спини
26/08/2012

Ідеальні брови на мільйон

Ідеальні брови на мільйон
10/06/2019

Час обирати подарунки!

Час обирати подарунки!
01/12/2012

Пілінг RosedeMer

Пілінг RosedeMer
05/01/2017

Не чекай нового року, отримуй подарунки вже сьогодні!

Не чекай нового року, отримуй подарунки вже сьогодні!
22/11/2017

День святого Валентина

День святого Валентина
10/02/2020