Site Logotype
Салон краси Цирульня на Єленській

МІНІ ГІД. Маркування на упаковках з косметичними засобами

1. Відкрита баночка з цифрою і літерою «М» (актуально для засобів, чий строк придатності менше 30 місяців) – вказує на термін придатності після відкриття продукту. Цифра всередині завжди різна, а буква “М” означає місяць. Наприклад, якщо написано 6, то зберігати відкритий засіб можна 6 місяців. Виняток – продукти, які відкрити неможливо: часто це аерозолі або якісь інші запаяні флакони.

2. Пісочний годинник. Цей значок називають BBE, тобто Best Before End Date “використовувати до закінчення зазначеного терміну”. Сповіщає нас про те, що у продукту, навіть якщо він не був розкритий, є свій термін придатності.

3. EAC (European Asian Community). Це маркування означає, що продукт успішно пройшов всі процедури, встановлені технічним регламентом Євразійського економічного союзу, і користуватись ним можна. Належить до держав членам ЄАЕС.

4. CE (Conformite Europeenne)- спеціальний знак, який засвідчує, що виріб відповідає основним вимогам ЄС. Тобто перш за все він безпечний.

5. Буква “Э”. Позначає безпечні марки, що виключають токсичні і небезпечні компоненти в складі. Також, даний знак підтверджує, що бренд не справляє негативний вплив на атмосферу і природу.

 

6. Петля Мебіуса (без цифр і букв). Знак повторної переробки обгортки (упаковки). Даний значок вказує на упаковку, яку можна переробити вдруге і дуже важливий для тих, хто береже природу. Нанесення даного символу ніким не контролюється, тому це маркування не офіційне і може використовуватися виключно в маркетингових цілях. Тому перед покупкою краще перевірити ще раз екологічність бренду.

7. Трикутник у вигляді стрілок. Це один з найважливіших символів, який означає можливість переробки. Усередині трикутника і під ним можуть бути пояснення (цифри або літери). Вони вкажуть на тип матеріалу (1-19 – пластик, 20-39 – папір і картон, 40-49 – метал, 50-59 – деревина, 60-69 – тканини і текстиль, 70-79 – скло). Таке кодування спрощує сортування і переробку вторинної сировини.

8. Знак “Зелена точка”. Використовується європейськими брендами і повідомляє споживачеві про те, що виробник вкладає гроші в збір, сортування та переробку відходів і фінансово підтримує відновлення і збереження навколишнього середовища.

9. Кролик + слово “Vegan”. Цей впізнаваний символ – єдиний визнаний у всьому світі, який означає, що в процесі розробки продукту не проводилися ніяких випробувань на тваринах. Слово Vegan або V буква повідомляють, що засіб не містить продукти тваринного походження (наприклад бджолиний віск, ланолін).

 

10. Рука з книгою. Символ означає, що до продукту прикріплена листівка, яка більш детально розповість про особливості використання продукту і його зберігання.

11. Вага нетто. Відображає істинну вага крему або шампуню без урахування обгортки і упаковки. Такий знак вказано на всіх баночках вище вагового змісту п’яти грам.

12. Дзеркало і гребінець. Знак зустрічається тільки на косметиці і говорить про те, що даний тип тари відповідає виду косметичного засобу.

13. Фігура людини поруч з відром для сміття. Відображає інформацію про те, що упаковка даного товару повинна бути утилізована виключно в урну.

14. Значок вогню. Відноситься до легкозаймистих засобів. Переважно мова йде про аерозолі і засоби, які містять спирт.

Share